US-IT-FACEBOOK-NEWS-FEED : Fotografía de noticias

US-IT-FACEBOOK-NEWS-FEED

Crédito: AFP / Fotógrafo autónomo
Facebook CEO Mark Zuckerberg speaks alongside The VP of Product Chris Cox, and Director of Design For Newsfeed Julie Zhuo during a media event at Facebook's Headquarters office in Menlo Park, California on March 07, 2013. Facebook on Thursday began transforming the stream of updates from friends at home pages into a 'personalized newspaper' with news ranging from the personal to the global. The News Feed on home pages at the leading social network was revamped to get rid of clutter and present 'bright, beautiful' stories whether they are insights from friends or trending news of the day. AFP PHOTO /Josh EDELSON (Photo credit should read Josh Edelson/AFP/Getty Images)
Leyenda:
Facebook CEO Mark Zuckerberg speaks alongside The VP of Product Chris Cox, and Director of Design For Newsfeed Julie Zhuo during a media event at Facebook's Headquarters office in Menlo Park, California on March 07, 2013. Facebook on Thursday began transforming the stream of updates from friends at home pages into a 'personalized newspaper' with news ranging from the personal to the global. The News Feed on home pages at the leading social network was revamped to get rid of clutter and present 'bright, beautiful' stories whether they are insights from friends or trending news of the day. AFP PHOTO /Josh EDELSON (Photo credit should read Josh Edelson/AFP/Getty Images)
Calcular precioVer carrito
Fecha de creación:
07 de marzo de 2013
Editorial n.º:
163294240
Inf. de autorización:
No se cuenta con autorizaciones.Más información
Restricciones:
Póngase en contacto con su oficina local para conocer todos los usos con fines comerciales o promocionales. Derechos editoriales plenos en Reino Unido, EE.UU., Irlanda, Italia, España y Canadá (excepto Québec). Si desea conocer los derechos editoriales restringidos en otro país, llame a su oficina local.
Tipo de licencia:
Con derechos gestionadosLas licencias de productos con derechos gestionados se negocian según el uso que se les dé. La tarifa para utilizar el producto se calcula a partir de diversos factores, entre los que se encuentran el tamaño, la colocación, la duración del uso y la distribución geográfica. Cuando decidas completar la compra de un producto con derechos gestionados, te pediremos información para determinar los derechos de uso.
Colección:
AFP
Crédito:
AFP/Getty Images
Tamaño máx. archivo:
4.256 x 2.832 px (150,14 x 99,91 cm) - 72 dpi - 7 MB
Fuente:
AFP
Código de barras:
AFP
Nombre del objeto:
Was7338968

Palabras clave

Esta imagen está sujeta a copyright. Getty Images se reserva el derecho a demandar a los usuarios no autorizados de esta imagen o este clip, y a reclamar daños y perjuicios por violación de derechos de autor. No se podrá garantizar la disponibilidad de esta imagen hasta el momento de la compra.
Facebook CEO Mark Zuckerberg speaks alongside The VP of Product Chris... Fotografía de noticias 163294240Acontecimiento,California,EE.UU.,Finanzas,Hablar,Horizontal,Mark Zuckerberg,Medios de comunicación,Oficina,Parque Menlo,Sede central,TecnologíaPhotographer Collection: AFP 2013 AFPFacebook CEO Mark Zuckerberg speaks alongside The VP of Product Chris Cox, and Director of Design For Newsfeed Julie Zhuo during a media event at Facebook's Headquarters office in Menlo Park, California on March 07, 2013. Facebook on Thursday began transforming the stream of updates from friends at home pages into a 'personalized newspaper' with news ranging from the personal to the global. The News Feed on home pages at the leading social network was revamped to get rid of clutter and present 'bright, beautiful' stories whether they are insights from friends or trending news of the day. AFP PHOTO /Josh EDELSON (Photo credit should read Josh Edelson/AFP/Getty Images)